phantom shopping ...sales activation

Szolgáltatások

Manapság a hozzáértés a legkevesebb. A sikerhez kiemelkedőnek, ajánlásra méltónak kell lenni. A Phantom Shopping® alapvető kompetenciája a próbavásárlás. DE: sikerünk abban rejlik, hogy képesek vagyunk átlátni Megbízóink problémáját. A szolgáltatások eszközök; ezeket helyes környezetben és kombinációban használni: ebben vagyunk egyediek.

Valóban az a nagy dolog, hogy a szolgáltatásokat megfelelő kontextusban és kombinációban tudjuk használni. A kereszt-kompetens „XC” megoldások azt jelenti, hogy a probléma megértésével kezdjük. Különleges esetekben fejlesztünk is szolgáltatásokat, ha a feladat ezt kívánja. Ezután összeállítjuk, hogy milyen szolgáltatási mix a legrelevánsabb a Megbízónk számára.

 

1. Értékelési, mérési szolgáltatásaink

 

1.1 Mystery Shopping szolgáltatások

 

Mystery Shopping (Próbavásárlás)

A kiszolgálás színvonala és a fogyasztói élmény megismerése és kvantifikálása, inkognitós (előre meghatározott, az adott helyszínen tipikus ügyfélszituációt eljátszó, felkészített tesztelők által elvégzett) tesztek alapján, amelyek hű visszacsatolást biztosítanak a fejlesztendő területekről.

Bővebben a szolgáltatásról

 

Mystery Call (Telefonos Próbahívás)


Telefonos ügyfélszolgálatok, call centerek vagy legkülönbözőbb profilú üzletek telefonos tesztelése a próbavásárlás módszereinek segítségével

 

E-mail Mystery Shopping (E-mailes Próbaérdeklődés)


Online ügyfélszolgálatok és egyéb, információkat szolgáltató csatornák tesztelése – milyen gyorsan, milyen minőségű választ kapnak az ügyfelek?

 

Web Mystery Shopping


Webshop vagy website tesztelése az ügyfelek, a felhasználók szemszögéből.


Bővebben a szolgáltatásról

 

1.2 Piackutatási szolgáltatások

 

Intercept Customer Survey („Tettenérő” fogyasztói felmérés)


Adott üzleti egységek ügyfelei, vásárlói között, meghatározott nagyságú mintán végzett kérdőíves felmérés.

Bővebben a szolgáltatásról

 

CATI / Computer Assisted Telephone Interviewing (Telefonon bonyolított kérdőíves megkérdezés)


Kérdőíves, telefonos felmérés a teljes – telefonnal rendelkező - populációban vagy bizonyos paraméterek alapján szűrt adatbázis alapján.

Bővebben a szolgáltatásról

 

CAWI / Computer-aided web interviewing (Online felületen bonyolított kérdőíves megkérdezés)


Online véleménykutatás: egy cég ügyfeleinek vagy alkalmazottainak felmérése a legfejlettebb online eszközrendszer segítségével.

Bővebben a szolgáltatásról
 

2. Tréning szolgáltatások

 

Eleget téve a megbízói kéréseknek, elindítottuk saját tréning cégünket. Új, korszakalkotó háttérkutatásra és az elérhető legtapasztaltabb trénerekre építkezünk.  

Bővebben a szolgáltatásról

3. Call Center szolgáltatások

 

A próbavásárlások révén sok tapasztalatot gyűjtöttünk kihívást okozó telefonbeszélgetések lebonyolításában. Ezt tovább fejlesztve létrehoztuk Call Centerünket, amely kifele menő hívásokra és vevők utánkövetésére fókuszál.