phantom shopping ...sales activation

Megoldások

A piac megváltozott. Az ügyfelek megoldásokat keresnek, nem termékeket. Az aktív értékesítésben rejlő bevételi potenciál őrületes. Ezért minden megoldásunk egy irányba mutat: “…értékesítés aktiválás.” Segítünk sztenderdek létrehozásában, mérésében, tréningben és amiben még kell. Minden Megbízónkat sikerült aktiválnunk.

Amint a rövid előszó is jelzi, a mai vevők megoldásokat keresnek, nem csak termékeket vagy szolgáltatásokat. Ez igaz a Megbízóinkra is. Ők is megoldásokat keresnek, mi pedig pontosan azt tudjuk nyújtani nekik. Ma Kereszt-kompetens (“XC”) megoldásokat kínálunk. Az XC megoldások azt jelenti, hogy az elmúlt 10 évben a Phantom Shopping különböző know-how területeken szerzett tapasztalatot. Kezdve a Próbavásárlásokkal és ePanel felmérésekkel a tréningeken és ösztönzőkön át a Call Centerig, és ez nem minden. XC = mindez integráltan és szinergiában működik.

 

 

„Megéri nekem, a cégemnek a próbavásárlás?”

A válasz Igen, ha a szolgáltató (Mystery Shopping Provider)

  • nagy gondot fordít a próbavásárlók kiválasztására, felkészítésére és ellenőrzésére;
  • nem az ellenőrzésen és a minőségbiztosításon akar spórolni.
  • Kellően nagy – és folyamatosan frissülő – adatbázis áll rendelkezésre, amelyből a speciális igényeket is könnyűszerrel meg lehet oldani.
  • Kereszt-kompetens tapasztalatokkal rendelkezik, jól ismeri a szakma minden szegletét.
  • Folyamatosan követi a szakma legfrissebb eredményeit, fejlesztéseit, sőt,
  • innováció terén az élvonalat képviseli.
  • Olyan outputot készít, amely szofisztikált, mégis gyorsan átlátható, könnyen értelmezhető,
  • s így időt takarít meg a szükséges döntések meghozatalára.
  • A legfontosabb a számára, hogy a megrendelő valóban profitáljon a próbavásárlásból, és ehhez hatékony segítséget is tud nyújtani.

 


Mitől lesz sikeres egy Próbavásárlási Program?

  • Hű tükröt tart a dolgozók elé: „így látnak bennünket az ügyfelek!”.
  • A pontos és gyorsan értelmezhető visszajelzés lehetővé teszi, hogy felismerjük az ügyfélkezelés problémás területeit, hiányosságait, és követni tudjuk az időbeli trendeket – akár üzleti egységenként és a kérdőív egyes kérdéseire nézve is.
  • A nulladik lépcsőben Problémafeltáró felmérés keretében azonosítjuk az egyes problémás területeket és a kiszolgálás színvonalát a Próbavásárlási Program kezdete előtt. Ezek az értékek „zéró pontként” szolgálnak a programhoz, a későbbi trendvizsgálathoz.
  • Ami a Megbízón is múlik: Időt és teret kell hagyni minden egyes felmérést követően a „belső reakcióra”. Kulcsfontosságú az eredmények vállalaton belüli megfelelő kommunikációja, a megfelelő következmények rendszerének kialakítása.
  • A sikeres Próbavásárlási Program hozzájárul a fejlesztési és tréning szükségletek pontos feltérképezéséhez és így az erőforrások lehető leghatékonyabb allokálásához.
  • A fejlesztések és képzések hatékonyságát, megtérülését ugyancsak mérni lehet próbavásárlás segítségével, amely így újabb hasznos visszacsatolást nyújt.
  • „Bármelyik ügyfél lehet próbavásárló!” Ha ez tudatosul a dolgozókban,
  • ha megszokott, mindennapi gyakorlatukká válik az ennek megfelelő színvonalú kiszolgálás, és
  • ha a rendszeres felmérések biztosítják az ehhez szükséges „feedbacket” és kontrolling-hatást, hosszú távon is javuló trendeket érünk el. Egyre inkább kiküszöbölhetővé válnak a korábban olyannyira jellemző – negatív irányú – kilengések az ügyfélkezelés színvonalában.
  • Így érhető el, hogy a próbavásárlásra és képzésekre fordított összegek ne csak az elköltött tételek között szerepeljenek, hanem valóban hasznosak legyenek, a befektetésnek akár a sokszorosát visszahozva.